Subject: Innovatsiooni fond
From: Hea Õde <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 15:59:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sain Haridus- ja teadusministeeriumist info, et järgnevaga võin Teie poole 
pöörduda seoses innovatsiooni fondi toetuse saamisega.

Tegevuse tutvustus:

LearnMedPro lühitutvustus

LearnMedPro on innovaatiline õppeplatvorm, mis ühendab tehisintellekti (AI) 
ja interaktiivsed õpimeetodid, et muuta õppimine tõhusamaks, 
kaasahaaravamaks ja õppijasõbralikumaks. Platvorm aitab õpilastel teadmisi 
kinnistada läbi automaatselt loodud testide, mis põhinevad õpikute ja 
õppematerjalide sisul. See võimaldab õpilastel ja õpetajatel aega säästa, 
vähendades õppematerjalide koostamise koormust ning aidates teadmisi 
paremini omandada.

Põhifunktsioonid:

✅ Tehisintellekti tugi – õpilane saab üles laadida õpiku lehe, PDF- või 
Word-dokumendi, millest AI genereerib kordamisküsimusi koos õigete ja valede 
vastustega.

✅ Isikustatud õpe – AI analüüsib õppija varasemaid vastuseid ning kohandab 
testide raskusastet ja õpiteekonda.

✅ Õpetajate töökoormuse vähendamine – õpetajad saavad AI abil automaatselt 
genereeritud testimaterjali, mida saab kohandada vastavalt õppekavale.

✅ Vaimse tervise ja ohutusalane haridus – platvorm saab aidata tõsta 
teadlikkust vaimsest tervisest ja esmaabist, pakkudes interaktiivseid 
simulatsioone.

✅ Dünaamiline ja skaleeritav lahendus – süsteem on laiendatav erinevatele 
haridusastmetele ning võimaldab tulevikus ka ettevõtetele koolitusi pakkuda.

2.	Probleem Eesti haridussüsteemis ja LearnMedPro lahendus

📌 Probleem:

*	Õpetajate suur töökoormus – õppematerjalide koostamine, testide loomine ja 
hindamine võtab palju aega, mis vähendab efektiivsust ja suurendab stressi.
*
*	Õpilaste õpihirm ja madal enesekindlus – traditsioonilised 
õpetamismeetodid ei julgustada eksimist kui õppimisprotsessi osa, mistõttu 
õpilased tunnevad ärevust ja hirmu teadmiste omandamise ees.

*	E-õppe lahenduste piiratud kasutus – kuigi Eestis on digiharidus arenenud, 
puuduvad laialdaselt kohanduvad ja AI-põhised lahendused, mis aitaksid 
õpilastel iseseisvalt õppida.

*	Vaimse tervise ja ohutusalase hariduse vähene integreeritus – tänased 
õppekavad ei paku süsteemset tuge õpilaste vaimse tervise ja 
kriisisituatsioonide lahendamise osas (seda näitab ohutus teadlikkuse 
langus).

🎯 LearnMedPro lahendus:

*	AI automatiseeritud testigeneraator aitab õpetajatel ja õpilastel 
ajaressursse säästa ning pakkuda tõhusamaid õppematerjale.
*	Personaalne õpe võimaldab igal õpilasel õppida omas tempos, kohandades 
testide raskusastet ja sisu.
*	Vaimse tervise ja ohutusalane teadlikkus on platvormi üks fookusi, 
pakkudes lisaks traditsioonilistele õppeainetele ka eluks vajalikke oskusi.

Teie tagasisidet ootama jäädes,

-- 

Heade soovidega,

Hea Õde OÜ

Diana Teniste

+372 560 868 58

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

instagram: @heaode

Facebook: @heaode.ee

www.heaode.ee <http://www.heaode.ee>